کسب مدال طلای مسابقات بین المللی آفریقای جنوبی توسط رویا ستوده

افتخاری دیگر توسط رویا ستوده، هنرمند محبوب کشورم برای ایران، کسب مدال طلا در مسابقات بین المللی آفریقای جنوبی.

پس از افتخار آفرینی در مسابقات بین المللی اسپانیا، این بار رویا ستوده در مسابقات بین المللی کیک در آفریقای جنوبی موفق به کسب مدال طلا شد. این کیک ضد جاذبه که از چهره کوروش کبیر، بزرگترین پادشاه ایران و تاریخ ساخته شده، موفق شد به درستی هنر این بانوی هنرمند رو به نمایش بذاره و چشم داوران رو خیره کنه.

به گفته رویا ستوده، براش همیشه سوال بوده که چرا طراحان کیک ایرانی، نمادی از کشور خودشون رو نمیسازن و همیشه سراغ چهره های خارجی میرن؟ و دوست داشته که خودش اولین نفر برای انجام این کار باشه.

کیک ضد جاذبه کوروش کبیربرای رویا، کوروش کبیر همواره بزرگترین افتخار برای ایرانی بودنشه، شاهی بزرگ و مقتدر و انسانی والا که حتی در قران هم ازش به ذوالقرنین یاد شده(گفته های رویا ستوده در پیج royalcakeboutique)

رویا میگه ازونجا که هیچ چهره دقیقی از کوروش کبیر وجود نداره و اگر کل اینترنت رو جستجو کنید، فقط 2-3 تا عکس شبیه سازی شده میتونین از این شخصیت برجسته پیدا کنید، انتخاب یک چهره برای ساخت تندیس همچین شخصیت بزرگی کار سختی بود، اما تمام تلاششو کرده چهره ای بسازه که در حالیکه عظمت و اقتدار رو نشون میده، حالتی از آرامش و متانت و انسانیت رو هم به نمایش بذاره و امیدواره که تونسته باشه تمام این شخصیت ها رو به تصویر بکشه.

همچنین منشور کوروش کبیر که در کنار تندیس قرارداده شده یکی از با ارزش ترین آثار به جامانده از این پادشاه بزرگ است که پیشنهاد میکنه حتما در اینترنت ترجمه متن منشور رو بخونید و از کارهای انسان دوستانه ی این مرد بزرگ تا حدودی باخبر بشید.

 

قسمت تندیس این باست کیک تماما از کیک درست شده و به حالت ضد جاذبه ساخته شده است. این کار برای مسابقات بین المللی آفریقای جنوبی طراحی و اجرا شد که تونست مدال طلا رو بدست بیاره

 

 

اگر این مطلب رو دوست داشتید با دیگران نیز به اشتراک بگذارید. متشکرم

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش